söndag 1 december 2013

Juletider.

Jag har svårt att förstå att det är december och att år '13 snart är förbi. Det har varit ett bra år, jag har fått mycket tid till att läka helt och hållet som människa efter att jag blev sjuk. Jag har fått tid att bearbeta allt och hitta styrkan i mig själv igen, bara genom att låta dagarna ha sin gång. Att ha ett mål varje morgon, göra mitt bästa under arbetsdagen, hämta min son på dagis. Året har varit fläckfritt från allt vad oro och stress heter, och det är nog det som har bidragit till den människa jag är nu. En trygg och skapligt självsäker människa med ännu större drömmar och mål som jag har börjat ta tag i, och kommer börja genomföra nästa år. Alltifrån resor jag länge har drömt om, till att ta upp pluggandet igen.
Men först har vi härliga december kvar. Jag ska njuta.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar