söndag 10 november 2013

Senaste tidens instagram.

Frank tio månader. Mnåååh..


Vi skulle baka kolakakor häromveckan. Det blir sällan som man tänkt sig när man bakar med en 3-åring, men det är nog just det som många gånger gör det perfekt.

Frank började se ut som en orkan i håret så jag tog fram saxen. Mina frisörskunskaper = kamma fram luggen och snipp snipp. Stackars pojk. Tur att han är söt ändå.

Och kolakakorna då. Himmelskt goda vill jag lova.

Frank blir lite av ett monster om han inte får sova åtminstone en timme om dagen, men vill inte alls sova ensam. Så jag ligger brevid och klappar på honom och överväldigas. Mitt lilla barn.

Bakat chokladbollar har vi också gjort.

Mitt hår = ett fågelbo.

Frejakissen.

Jag har pillrat och fixat och pysslat med årets julkalender.

Två pussgurkor i centrum.

Och två trötta i soffan.
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar