onsdag 1 maj 2013

Senaste veckornas instagram.

Första varma vårdagen och världens mysigaste råstasjö, det bästa promenadstråk jag vet. Det är bra att träden skymmer friends-arenan, den förstör idyllen litegrann...

Pasta, kyckling, sallad, gurka, fetaost och krutonger. Ett ihopsläng man kan låtsas är nyttigt och som jag skulle kunna leva på alla varma dagar.

Frank förvandlades till en skamsen degklump efter att han hade kännt lite på hästbajs...

Fynd på jobbet!

"En oväntad vänskap", en film som klättrat upp på min favoritlista och förmodligen ligger allra högst upp.

Freja, tröttaste katten jag någonsin stött på.

Karusellpremiär på valborg! Jag missade det (tack världens segaste förkylning) men han såg mer än nöjd ut.

Jag har hållt mitt nyårslöfte och inte närmat mig håret med varken sax eller färg. Fick för mig att släppa ut det ur den ständiga ihoptrasslade bollen på huvudet och upptäckte att det antagit en fluffig form av Ronja Rövardotters burr...
















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar