fredag 22 mars 2013

Veckan som varit.

Igår började jag blöda hysteriskt mycket näsblod på jobbet, såklart när jag var ensam. Jag är glad att ingen såg mig när jag irrade runt utan riktning eller mål med blodet forsandes, men hamnade tillslut över pappersinsamlingen och kände mig lite ynklig när jag försökte torka bort tsunamifloden med a4. Annars har vi jobbat mycket den här veckan, men jag fick finbesök i tisdags av båda mina gubbar och det kan göra vilken arbetsdag som helst lite roligare. Frank associerar nu sin mammas jobb som ett ställe där man får leksaker och äter pannkaka - helt okej. I onsdags kom Susanna förbi och det är alltid lika mysigt, och nu är det helt plötsligt helg. Christoffer jobbar, så vi får roa oss bäst själva. Frank lär som vanligt domdera och bestämma (försöka iallafall) över vad som ska ske och jag dör sötdöden varje gång han irriterat säger "sluuuta mamma..." som om jag är jobbigast i världen. Tror han fått om bakfoten att det faktiskt är några år kvar till tonåren.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar