onsdag 12 september 2012

Det är ett jävla gnäll på mig dessa dagar.

Igår var vi på vårt första föräldrarmöte någonsin. Jag kände mig lite malplacerad, som jag alltid gör i sånna situationer, men det var roligt att träffa andra föräldrar och få en lite bättre bild av hur barnen har det på förskolan. Frank var hos sin farmor under tiden, och det första han sa till mig när han kom hem var "Välling! Sova!". Jag kanske har sagt det förr, men gud vad skönt det är att han äntligen kan göra sig förstådd, både barn och föräldrar slipper mycket frustration tack vare det. Han pratar inga hela eller flytande meningar ännu, men med enstaka ord kommer man också långt.

Och ja, på sjukdomsfronten går det väl... sådär. Jag har så ont i halsen att jag får flashbacks till körtelfebercirkusen. Ibland känns det bättre, och stundtals kan jag knappt svälja, vakentimmar om nätterna osv. Imorgon ska jag därför hälsa på farbror doktorn, och tills dess hoppas på att det kanske blir bättre av sig själv, och tröstäta några kärleksmums. Om jag orkar baka några, vill säga...

Instagrambilder, i brist på annat;





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar