lördag 19 maj 2012

Låser bloggen.

Följ med mig vet jag!

Nu har jag vänt och vridit på det här. Men efter den lilla integritets-attacken som sköljde över mig igår så har jag nu bestämt mig, jag låser bloggen. Det känns både och, jag har ju fått så fina kontakter genom bloggen (framförallt i verkliga livet, men jag har även fina vänner här i cybervärlden) och det känns tråkigt att inte kunna, eller vilja, ha bloggen öppen för alla när det finns guldkorn där ute som jag inte vill missa. Och är bloggen låst så går det nog inte heller att följa mig på bloglovin, och bara där kanske jag förlorar läsare. Men det spelar inte riktigt någon roll. Först och främst är bloggen till för mig, ett ställe att samla mina minnen på. Jag dokumenterar och ventilerar. Så, jag har kommit fram till det nu, att det inte spelar någon roll om det bara är en handfull som fortsätter att läsa min blogg. Det här är vad som känns bäst nu, och det finns olika orsaker till det.

Och hur gör man då, om man vill fortsätta läsa? Lämna en kommentar med din mejladress, eller mejla den till min mejl: nooodle@live.se så lägger jag till dig. Alla är välkomna, alla får vara med. Det spelar ingen roll om jag känner dig eller inte, vad det handlar om för mig är att få lite bättre koll på vilka som läser och hur många som läser. Och det är ju inte säkert att bloggen är privat för alltid, men just nu känns det rätt.

Jag låter det här stå kvar i ett par dagar, så hoppas jag att ingen som vill fortsätta läsa missar det. Tillsist, ni som inte väljer att följa med mig. Tack för att ni har läst hittills! v

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar