måndag 20 februari 2012

Det här med Instagram.

Jag skulle ju stå emot, jag skulle ju verkligen det... Först och främst är ju iphone-bilder inte särskillt fina, och sen lägga på ett ÄNNU suddigare filter på det? Bara där gör det ont i mig. Och ändå sitter jag och fotar med detta program och märker hur jag gillar det fastän jag inte vill, hur himla enkelt och smidigt det är att ta en bild med iphonen istället för att dra fram hela systemkameran. Och hur roligt det är, att trots allt kunna välja hejvilt mellan dessa suddiga filter som ändå har någon sorts charm. Och hur lätt det är att kunna följa sina buddies, men det upptäckte jag först igår att man kan, jag är inte så snabb med att fatta tekniska nymodigheter. (Kan ju också tillägga att iphonen inte är min, fast ibland kan man undra. Jag stular den så ofta jag kan.)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar