fredag 2 december 2011

Be good or be gone.

Vad som gör att jag trivs lite extra mycket idag:
  •  Min kärastse gav mig sovmorgon idag (vaknade 8:00, hurra!) och jag fick så mycket   energi av det att jag kände för att diska innan jag ens ätit frukost. Det har nog aldrig hänt förut.

  • Nyhetsmorgon ger mig julkänslor som ingenting annat. Kalla mig gärna pensionär-madde.

  • Julkalandern i år verkar vara fantastisk.

  • Frank hämtas tidigt från dagis idag. Hjälp, vad jag saknar honom. 

Vad som gör att jag otrivs lite extra mycket idag:

  • Dessa jobbiga telefonsamtal som jag försökt ringa VARJE DAG den här veckan, utan att komma fram. Det är inte så att jag gillar att gå med ångest, jag vill bara få det överstökat och tycker därmed att myndighetsmänniskor borde vara bättre på att svara i telefonen. Det blir ett himla liv om man själv missar en telefontid med ett par timmar, men dom får visst göra lite hur som helst...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar