torsdag 24 november 2011

Börjar se en ljusning.

Jag hostar fortfarande utan hejd, och snoret rinner likt en tsunamiflod, men halsontet är borta och tandvärken börjar gå över. Och trots att det inte är någon snö utanför fönstret så har julkänslorna redan börjat bubbla i kroppen. Julen har alltid varit magisk för mig, men det är ingenting mot vad det har blivit nu, med en liten pojke i familjen. Inte började det bubbla mindre i kroppen av att vi satte upp julstjärnan och adventsljusstaken igår heller, åh. Nej, det här med barn och jul... det är en vacker kombination.

3 kommentarer:

  1. Åh så mysigt det låter :-)

    SvaraRadera
  2. Julen får en helt ny magi för mig i år nu när jag har Elly :)

    SvaraRadera
  3. Jag håller verkligen med! (tror dock att vi kommer få det svårt med adventsljusstakarna i det här hemmet i år...)

    SvaraRadera