lördag 1 oktober 2011

Lördagstrött.

Hemma igen och nerbäddad i soffan efter en fantastiskt god födelsedagsmiddag hos Marie och Jocke. Tack för en trevlig kväll och ha den äran igen, världens bästa svärmor! Jag är hemskt trött idag och har varit det precis hela dagen, trots att jag fick sovmorgon ända till 08:30. Pappa har varit här och målat om sovrummet, inte för att det gjorde mig särskillt trött, men jag är helt förundrad över hur lite färg och nya tapeter kan göra om ett rum så mycket. Ingen mer grön-dassig färg, nu hälsar vi på blommorna istället. Och äntligen har vi fått till möblemanget så att Frank kan få ett eget krypin. Eftersom att vi bor i en liten tvåa som är byggd så konstigt att vi inte har något riktigt kök men ett jättestort sovrum så kan även Frank få en egen hörna. Tror inte att han har något behov av det ännu, men det kommer säkert en dag när även han vill vara ifred och leka för sig själv. Känns skönt att vi kunnat lösa det på det här viset, tills vi bor större. Det inredningsbubblar i mig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar