söndag 30 oktober 2011

The joy.

Alltså, tanken var att vi skulle ha en myshelg, min son och jag. Efter att han gått en hel vecka på dagis höll jag på att dö någon sorts saknad-död och jag såg fram emot att bli tankad av Frank-kärlek hela helgen, och det har jag visserligen blivit, men hjälp vad jag är trött. I fredags blev han sjuk med hög feber och snuva, och det har inte riktigt gett med sig. Jag har lyssnat på gnäll och kink dagarna i ända, torkat snor, stoppat i små babyalvedoner i liten babystjärt och blivit utskälld av ägaren till nämnda babystjärt, suckat åt flygande mattallrikar och ovanpå det här har vi varit vakna halva nätterna alla tre. Det har med andra ord varit allt annat än en mysig helg, men jag har iallafall fått sno pussar när jag vill och inte behövt vänta till 15:00. Inatt hoppas vi på sömn och ett friskt barn!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar