fredag 19 augusti 2011

Hjälp en korkad tjej.

Kan vi ha drabbats av den kortvarigaste ögoninflammationen i mannaminne? Igår vaknade Christoffer upp med ett svullet, rött och kliande öga, och någon timme efteråt såg jag likadan ut. Det blev bättre mot eftermiddagen, och Christoffer är nästintill helt återställd idag. Inte för att jag klagar alltså, jag visste inte att det kunde gå över så snabbt bara. This is stora världsproblem som ni hör, eller så har jag inte någonting att skriva om...

Annars undrar jag om man kan göra sina bilder till polaroid-bilder även om man inte har mac? Någon kunnig människa som vet detta? Detta är också ett stort frågetecken i mitt liv och min vardag nämligen.

4 kommentarer:

  1. Ladda ner Poladroid gratis och gör polaroider för glatta livet!

    SvaraRadera
  2. http://www.poladroid.net/download.html

    SvaraRadera
  3. Picasa är superlätt att göra i! Annars googla "polaroid maker" :)

    SvaraRadera
  4. http://www.poladroid.net/

    !!!

    SvaraRadera