fredag 29 juli 2011

Tatueringar.

Carin undrade om jag inte kan lägga in bilder på mina tatueringar, och det kan jag ju göra. Det är trots allt en hobby som ligger mig väldigt varmt om hjärtat. En väldigt dyr och smärtsam hobby, men ändå. Eftersom att jag är för lat för att ta nya bilder så får ni nöja er med gamla, där tatueringarna är alldeles nygjorda, svullna och kletiga.

Den här roskvisten sitter på min underarm, och det är den första tatuering jag gjorde. Jag var livrädd och ville gå hem, men jag blev glatt överraskad när det inte alls gjorde så ont som jag hade föreställt mig.



Eftersom att min första tatuering inte gjorde outhärdligt ont var jag ganska kaxig när jag la mig på britsen för att tatuera bröstkorgen. Efter sisådär fem minuter var jag dyngblöt av svett, skakade i hela kroppen och ville brista ut i gråt.



Det här är en halvfärdig sleeve som sitter på min vänsterarm. Egentligen ska den vara full med alla regnbågens färger, men det har inte blivit än. En vacker dag ska den bli färgglad, när jag har tid och pengar.

2 kommentarer:

  1. Kul att få se dina tatueringar, de är så himla snygga, allihop! Jag vill göra så många fler, men först skulle man inte tatuera sig när man var preggo, och sedan inte när man ammar heller, så det får väl vänta...

    SvaraRadera
  2. Häftiga Madde! Gillar den på din vänsterarm mest, så himla fin!
    Jag vill också göra en stor tatuering, men jag vet inte om jag vågar. Tänk om ångrar mig? Har du aldrig känt att du ångrar dig?
    Jag ska iaf göra en liten nu till hösten. :)

    SvaraRadera