tisdag 22 april 2014

Balkongplaner.

Jag är enormt flytt-pepp. Jag vill flytta NU. Eftersom att vi kommer att ha två balkonger i nya lägenheten har jag suttit och stirrat på balkonginspiration. Och då menar jag inte inredning eller möblemang, utan allt man kan odla. Alltifrån kryddor till grönsaker och blommor verkar gå lika bra i kruka som i trädgård, fast i mindre mängd förstås. Jag kommer inte att hinna med det den här sommaren, men nästa... det kommer bli så roligt, jag är lite av en nörd när det kommer till sådant. Det får bli mitt och Franks projekt, så får kocken i hemmet (Christoffer) ta tillvara på det som går till matlagningen. (Okej, nu låter det som att hela balkongen kommer att vara överfull av grödor medan jag virrar runt som en annan galning men alltså, jag är nöjd om jag lyckas få till lite timjan.) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar