tisdag 8 april 2014

April, din dumma sill.

Denna månad har haft en mycket fin start må jag säga. Detta har jag pysslat med;

Förvisso slutet av mars, min systerdotter Clara fyllde ett år. Solstråle!

Jag har tatuerat mig. Av motivet att döma, ca tre år för sent. Men bättre sent än aldrig väl?

Världens finaste Christoffer fyllde helt plötsligt tjugoåtta. Tiden börjar flyga lite väl snabbt nu.

Lunchat med favoritsällskapet.

Och utöver detta, haft en barnfri natt med tillhörande sovmorgon - kände mig tyvärr bakfull hela dagen. Tre och ett halvt år som mamma har visst fått mig att må dåligt av för mycket sömn... heja. Sen har jag träffat en rar en, Clara från ön. Vi delar sjukdom, och babblade om sånt bara vi förstår oss på. Det var värdefullt, ibland känns det ensamt att ha en sjukdom som ingen annan verkar ha. Men nu finns hon, Clara, och helt plötsligt känner jag mig inte lika ensam. En bra känsla. Nu väntar jag bara på solen!

2 kommentarer: