torsdag 25 april 2013

High five livet!

Igår skrev jag ett långt inlägg för att kort därefter klicka på radera istället för redigera. Just då hatade jag allt vad teknik heter och stängde av datorn i ren protest men här är jag visst igen, tänka sig. En aning euforisk, för jag har internetshoppat som aldrig förr. Jag är lika rik som en kyrkråtta ungefär, men en mästare på att spara mina slantar, och att spendera utan att behöva få dåligt samvete kan vara det roligaste någonsin. Och för en gångs skull shoppade jag bara till mig själv (nästan...) och kommer med andra ord ha en garderob i sommar också. När sommaren är över (även om jag just nu inte vill tänka på att den någonsin ska vara över) är det även dags för mitt barn att börja på storbarnsavdelning, på ett helt nytt dagis som vi tackade ja till igår och det känns verkligen bra men lite vemodigt för nu är han stor, på riktigt och jag vet inte hur det gick till, det bara blev. Min stora älskling, snart även ett storbarn i dagisögon.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar