tisdag 11 december 2012

Nostalgiskt.

Jag bläddrade igenom ifånen och hittade så mycket fint som jag inte har sett på länge. Min stora unge, har du verkligen varit liten? Har du inte alltid kunnat sjunga och dansa och berätta vad du vill?

Några dygn efter födseln gick Frank ner till 2900g och var så liten att det kändes som att han likagärna hade fått plats i fickan.

Två och en halv månad och sitter med stöd. Lagt på sig rejält i vikt och hade hängtuttar och allt. Jag vill bara dyka in i bilden och ta en tugga eller två, jag får ont i ögonen av knubbiga bebisar för att dom är så söta och pussvänliga.
m
Ett halvår gammal, det var en väldigt behändig sommar måste jag säga. Han hade inte lärt sig att krypa än och var rädd för gräs = vi kunde picknicka så länge vi ville med en unge som självmant höll sig på filten.
m
Och pussas hela dagarna.
Men det gör vi ju fortfarande.

Idag ser han ut så här, ganska mycket sig lik men med ett vuxnare utséende.
Och håret, det kom tillslut, trots att han spenderade sitt första år utan ett hårstrå på huvudet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar