tisdag 25 december 2012

Julafton 2012.

Julen kom och gick lika fort som varje år. För första gången någonsin firade jag inte med min familj, och det var fantastiskt mysigt det också. Det här är också min familj, ju. Och det var så där härligt lugnt som det bör vara på julen, trots två (och i synnerhet en) speedade två-åringar. Vi såg (nästan) på hela kalle ankas jul, åt mat tills vi sprack och öppnade julklappar i det oändliga. Tomten var mer spännande än läskig, och det var bara så himla fint alltihop. Idag blir det mer jul hos min familj, men jag bjuder på några bilder från igår.

Värdparet Linda och Daniel.

Okej, riktiga granar är så väldigt mycket finare än plastgranar.

Så här satt vi ungefär halva dagen. Ätandes, alltså.

Frank hade någon märklig mozart-frisyr hela dagen...

Tvångsgosas.

Molly.

Min fina man.

God jul!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar