måndag 5 november 2012

Suck.

Jag mår så himla dåligt, i någonting så mesigt som magkatarr. Eller ja, magkatarr känns nästan som en underdrift med tanke på att jag ligger helt däckad. Förstår inte varför jag som inte ens vet hur man stressar, och inte heller äter annorlunda än vad jag vanligtvis gör, drabbas av dessa attacker ibland. Sen lunchtid igår har jag haft sådan kramp i magen att jag knappt kunnat sitta upprätt, spyr galla i det oändliga och kan knappt äta. Till följd av det blir jag såklart alldeles utmattad, och har suttit parkerad i soffan hela dagen, blek som ett lakan i min käres för stora men varma kofta. En tugga på en smörgås och ett halvt glas nyponsoppa är vad som håller den här kroppen igång just nu, jag är med andra ord inte så hurtig...

Lite roligare updates är iallafall att lägenheten äntligen är nymålad (i vitt) och det känns så himla fint och bra, vi har fått upp lite saker på väggarna och mer ska det bli. Barnet sover bättre i sin nya säng än vad jag någonsin hade kunnat drömma om, vi får se om det håller i sig. Nu; tycka synd om mig själv i väntan på att det ska sluta brinna i magen.


1 kommentar:

  1. Magkatarr är tamigtusan inte mesigt alls. Det är bland det vidrigaste man kan ha tycker jag. All sympati till dig. Hoppas du blir bra snart!

    SvaraRadera