tisdag 3 april 2012

Födelsedagskakan.

Oj, det har varit lite mycket dom senaste dagarna. Fast mest bara mycket av trevliga saker, då min käre har blivit en 26-årig farbror. Jag är ju rena ungdomen i jämförelse, vilket jag har sagt till honom ofta och mycket dessa dagar. Jag gillar att spä på folks bitterhet, snäll som jag är. Och älskling, jag älskar dig jättemycket. Grattis på din 26-årsdag. <3

Vi fick ett litet spontant infall i helgen och bjöd in släkten till födelsedagsfika, fast minus "födelsedags" då Christoffer inte tycker om födelsedagar i allmänhet och främst inte sin egen och i synnerhet inte att bli firad själv, så vi kallade det kort och gott bara för en fika. Trots detta tog han motvilligt men tacksamt emot några presenter, barnet fick hänga med sina söta kusiner, jag åt mig mätt på muffins och däremellan var det bara trevligt, precis som (födelsedags)fikor brukar vara.










7 kommentarer:

  1. Så härligt att din karl alltid ser så glad ut på kort :P Haha !

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha, visst är det?! Muntert värre...

      Radera
  2. Haha, om han är en farbror har jag redan passerat tant och blivit en gumma!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Fifi, du kommer aldrig att bli en gumma så tjusig som du är! Det är faktiskt mest min käre sambo som haft lite ångest över att hamna på fel sida om tjugo, och jag som har flera år kvar till 25-strecket har såklart retat honom tills han har gråtit. Nästan.

      Radera
    2. Gölle dig!

      Förresten, hur har du fått ett sånt här kommentarsfält? Jag vill också ha, så jag kan svara på kommentarer lättare!

      Radera
    3. Åh, om jag ändå visste... det var bara där en dag, jag måste ha fyllt i någonting jag inte ens var medveten om att jag gjorde.

      Radera
  3. Jag är en liten solstråle:)

    SvaraRadera