onsdag 14 mars 2012

Toothache.

Åh. Jag försöker att fixa till bloggen, men det ser bara knäppt ut. Jag ska inte ge mig in i sådana avancerade inställningar, jag som knappt kan hantera paint. Det får vara lite fult så länge, bloggen är trots allt bara till för att läsas. Men det är ju så mycket roligare att skriva när det blir fint, och jag som är besatt av symmetri gråter lite när jag ser att allt är snett och ojämnt. Kanske inte vid första anblicken, men om man tittar noga. Jaja. Större problem i världen finns det faktiskt..

Igår drog min käre ut en dum visdomstand. Vi har gått igenom det länge, att han kommer att ha ont och vara tystlåten och att det inte betyder att han är arg. Han är nämligen pratglad nästan jämt, så dom få gånger han inte är det så tror jag direkt att han är arg, vilket han tycker är en smula irriterande. Jag trodde att jag var förberedd och att jag skulle vara förstående, för det gör ju trots allt ont att dra ut tänder och då är det inte roligt att prata. Men nej, där satt han och led medan jag började med mitt "är du arg?" och "har jag gjort något?". Ibland måste man ha tålamod för att leva tillsammans med mig, det måste jag säga. Tur att jag är rar, för det mesta iallafall.

3 kommentarer:

  1. Haha! Alltså, det värsta som finns är ju egentligen folk som frågar "är du arg?" "är du arg?" "du verkar arg", för tillslut blir man ju arg.

    Men så gör jag ändå HELA TIDEN ifall folk är lite mer tysta än vad de brukar vara, jag liksom utgår direkt från att de är arga och att jag gjort något som gör att de blir arga på mig fast jag inte kan komma på en enda möjlig orsak till varför de skulle vara arga.

    Trots att jag är medveten om hur jag gör så kan jag inte sluta, haha.

    Tur att du har en väldigt tålamodig Christoffer som älskar dig ändå! :)

    SvaraRadera
  2. Haha, men åh vad jag känner igen mig...

    SvaraRadera
  3. Sv: Nämen, att du inte kommenterat tidigare :)!
    Tack så mycket. PS. Min blogg är också as tråkig för jag kan inte heller det där med att fixa o trixa fram nå coolt :P

    SvaraRadera