onsdag 21 mars 2012

Nuvarande status:

Ja, iallafall om jag bortser från den "lilla" spyan som nyss flög upp vid matbordet så är det mycket bättre. Jag väljer att tro på att magen fortfarande är känslig, och inte att magsjukan fortfarande härjar. Kanske har jag fel, men jag blir nog galen om jag inte tänker att det snart är över, för jag klarar inte riktigt att se mitt barn så här längre. Men - igår fick han i sig en hel middag och lite smått och gott däremellan (välling, en banan, lite brödbitar) och idag är han mycket piggare. Han ligger fortfarande ner och vilar/sover väldigt mycket, men däremellan rör han sig faktiskt, söt som en liten full pingvin på sina svaga och ostadiga ben som har legat oanvända i alldeles för många dagar. Han har tillochmed orkat göra sig fånig på kort, och då vet man att det går åt rätt håll:



4 kommentarer:

  1. Haha. Så söt med båda fingrarna i näsan! :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Fingrar i näsan verkar vara lite av ett beroende hos barn på 1,5år, haha. :)

      Radera
  2. Jag blev så glad när jag såg en Instagrambild där Frank stod upp (eller om han satt, men han låg iaf inte utslagen)!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, igår tog han sig från soffan till golvet och det var så himla skönt att se, och idag har inte soffan varit lockande alls. :) Finally!

      Radera