tisdag 24 januari 2012

Joråsatte..

Idag var jag en sån där creepy människa, eller lätt psykstörd, som jag skrev om för ett par inlägg sedan. Helt plötsligt hörde jag mig själv börja kallprata med mannen jag åkte hiss med, jag som annars borde få något slags pris för sämsta kallpratare någonsin. Jag är bra på att ge mig in i diskussioner (om det är något intressant eller roligt som diskuteras vill säga) men annars är jag mer av en lyssnare, och verkligen ingen kallpratare. Fast anledningen till att jag började prata med denna människa som jag aldrig sett förut var nog mest hans pälsboll till hund, som var så söt att jag höll på att gå sönder. Jag frågade vad det var för ras, att den var jättesöt och om jag fick klappa. Det fick jag, men jag klandrar honom inte om han gick med extra snabba steg därifrån sen, något besvärad efter att ha varit instängd i en hiss med en obehaglig tjej som ville kidnappa hans hund.

1 kommentar:

  1. haha, men folk med gölliga hundar brukar väl vara rätt vana? ;) Har budat hem ett objektiv av typen du tipsade om, är så förväntansfull - vill att det ska komma med posten nu nu nu!

    SvaraRadera