lördag 7 januari 2012

Jag lever!

Å, herre. Idag mår jag verkligen bra. Finare januariväder än idag får man sällan uppleva, det är bara knastret av snö under skorna som fattas. Det har visst blivit en liten bloggpaus igen (jag planerar sällan dessa pauser, ibland har jag bara mindre att skriva om). Under dessa skrivfria dagar har jag hunnit med att ha värsta magkatarren någonsin (kändes ungefär som förvärkarna jag hade med frank = på tok för ont för att gå med i två dygn), inhandlat nödvändigt-ont-grejer på IKEA till barnets nya lekhörna, haft finbesök av Susanna & Gabriella och inte så mycket mer än så. Ikväll ska jag och storhjärtat på en barnfri dejt och äta indisk mat, det ska bli alldeles fantastiskt med lite egentid, det är jag den första att erkänna. (Jag är en mycket hemsk mor.)

Så, jag lever i allra högsta grad, ifall någon undrade.
Hoppas att ni får en lika fin helg som jag ska ha!

1 kommentar:

  1. Fint med ett livsteckan :)

    Ha det så mysigt på er date ikväll!

    SvaraRadera