fredag 30 december 2011

Fredag.

Dagen igår var en mycket bra dag. Jag och min lilla familj spenderade första halvan i centrum, i hopp att hitta någonting fint till oss eller hemmet. Men jag tycker att det är typiskt, när man väl har pengar som man kan göra lite vad man vill med (hur ofta har man det egentligen?) så hittar man ingenting som känns så där roligt att lägga ner pengar på. Kom iallafall hem med en skjorta till mig själv, nya skärbrädor och en äggklocka till köket, ett par klädtrasor till barnet och nya hål i mina öron. Sen är det ju verkligen inte meningen att man ska köpa saker bara för köpandets skull, men när jag inte har pengar så kan jag komma på tusen saker jag skulle vilja ha, och när jag väl har råd så står det still i skallen..

På eftermiddagen var det kalas för finaste Linda som fyller 24år imorgon. Ni får ursäkta mitt något överdrivna fotobloggande nu, men jag är helt lyrisk över att kunna ta bilder där majoriteten av dom faktiskt blir bra istället för tvärtom.






1 kommentar:

  1. Jag tycker det är kul med bilderna, så himla fina! Önskar att jag kunde hantera vår systemkamera bättre, skulle också behöva ett annat objektiv men vet inte riktigt vad som är värt att lägga pengarna på. Och pengar ja, när man väl har sånadär "dom här får jag köpa vad jag vill för"-pengar så blir det oftast ingenting tycker jag. Kanske tur att det är så sällan man har såna ;)

    SvaraRadera