onsdag 12 oktober 2011

När småbarn blev stora.

Ibland när jag säger till folk att jag är född på 90-talet och har barn så reagerar många med att bli väldigt förvånade, men säger jag att jag är 21år och har barn så är det ingen som ens höjer på ögonbrynet. Men det är ju så, att vara född på 90-talet låter verkligen så himla pluttigt. Jag kan inte riktigt greppa det där, när vi kollar på Idol (jag skäms, men jag är fast) där dom flesta är födda 94-95 = bebisar, i mitt huvud.

Jag: Det är något som är så himla konstigt med att dom är födda 95... jag kan inte förklara vad.
Christoffer: Har nittiofemmor bröst än liksom?

Jättekonstigt ju.

(Och jag är inne i värsta bloggtorkan. Jag har ingenting att skriva om, är sämst i världen på att lämna kommentarer - men jag läser era bloggar för fullt, jag lovar! Jag ska bli bättre på att lämna fotspår snart..)

1 kommentar:

  1. Det där är verkligen konstigt. Jag brukar få samma reaktion när jag säger att jag är född på 80-talet, och då är ju ändå 80-talet ganska länge sen..

    SvaraRadera