torsdag 20 oktober 2011

Den vackraste stunden i livet var den när du kom.

För ett år sedan låg jag med plågsamma smärtor i en hård sjukhussäng med morfin som pumpades in i min kropp, utmattad efter en lång och svår graviditet och en ihopsydd mage. Men aldrig har jag varit så lycklig, aldrig har jag älskat så mycket och aldrig har jag kännt mig så hel. Året som gått har varit det bästa i mitt liv, och jag älskar den här lilla pojken så att hjärtat nästan brister. Idag är det bara din dag.

Den 20:e oktober 2010:



Fyra månader:



Sju månader:



Tio månader:



Födelsedagsbarn:

3 kommentarer:

  1. Fina lille killen, grattis! Och grattis till dig som har varit mamma i ett helt år!

    kram

    SvaraRadera
  2. Vilken fin liten kille du har! Stort grattis till honom på 1-årsdagen, och grattis till dig som varit mamma lika länge!

    SvaraRadera
  3. Nej, jag missa att gratta Frank på hans dag! Dumma! Stort grattis till F på 1 år & 1-dagsdagen!

    SvaraRadera