lördag 13 augusti 2011

Lekparken.

Parken här nedanför har sett ut som en byggarbetsplats i några månader, men nu är en del av lekparken färdig så vi gick ner där en sväng i eftermiddags, mest för att testa allt nytt. Frank älskade gungorna (även om han drunknade i den ena) och att sitta på marken och plocka blad, men rutchkanan och snurr-grejen var inte poppis alls. Han är nog för liten för vilda lekar ännu, vi tänkte sätta honom på klätterväggen för att se vad som hände, men njae... jag vill ha min son hel och ren, och levande. Kände mig lite som Rachel Green i Vänner och hennes gung-skräck, lekplatser är farliga grejer! När han är större kommer jag väl att linda in honom i hockeyskyddmundering innan jag vågar släppa ut honom.





2 kommentarer:

  1. Vad sött med den lille plutten i den stora gungan!

    Och vilken fin mössa! Var har ni köpt den?

    SvaraRadera
  2. Jag hittade den på Åhlens, av alla ställen :p

    SvaraRadera