onsdag 6 juli 2011

Tack!

Den här födelsedagen har nog varit den bästa hittills rent presentmässigt! Det låter väldigt girigt, men jag kan inte hjälpa det, jag skulle bli lika glad för chokladaskar eller kort men jag har fått så mycket fint att jag inte vet var jag ska börja någonstans. Men jag känner att jag måste tacka litegrann, på något konstigt vis får jag lite dåligt samvete när folk slänger presenter på mig, så här kommer det; Tack till min älskade Christoffer för jordgloben, kläderna och spelmaskinen, tack till Linda&Daniel&Molly för linnet och byxorna, tack till Marie & Jocke för presentkortet, tack till mamma & pappa för köksstolarna, tack till Susanne för kopparna, och slutligen tack till Veronica&Micke&Julia för nattlinnet, ljuslyktan och barnmatsboken! Hjälp vad jag känner mig bortskämd, och skäms lite över det. Men är det någon dag på året som man får lov att känna sig bortskämd på så är det väl ens födelsedag ändå.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar