fredag 10 juni 2011

Lille söte grisen.

Många barn reagerar med att bli arga, ledsna och frustrerade när dom är övertrötta och inte kommer till ro. Men Frank, han reagerar så här. Han blir koko i huvudet och jättelycklig. Det är alltså när jag möter det här som jag ska vara tråkig och allvarlig och säga att det minsann är sent och att små barn ska sova. Hur då? Kan någon förklara för mig hur jag ska kunna låta bli att skratta och/eller pussa ihjäl den här grisen? För jag vet då inte hur jag ska lyckas låta bli med det.


1 kommentar:

  1. Det är ju omöjligt att med bestämd röst säga åt en sådan lite going att han måste lägga sig ner och sova!

    Ja, visst är det otroligt irriterande att busschaufförer sabbar hela grejen med lättåtkomlighet genom at inte stanna nära trottoaren? Hur svårt kan det vara? Usch, det måste vara skitjobbigt för dig, jag har ganska starka ben men kan inte komma på bussen själv om den står för långt ifrån kanten...

    SvaraRadera