tisdag 7 juni 2011

In the summertime, when the weather is fine.

Himla fin dag igår, hela dagen. Vi spenderade en bra stund nere i parken här nedanför, på en filt med smörgåsar och dricka. Det var sen eftermiddag och ändå svettades vi, helt underbart. Den här sommaren ska jag njuta, det var lite svårt förra sommaren när jag var höggravid. Det blir så mycket finare med ett litet barn som krälar runt och äter majskrokar, alldeles för fegt för att krypa på gräset. Bättre att hänga på trygga filten istället.

Hann knappt hem förrän vi gick ut igen och mötte upp Linda&Daniel&Molly. Vi gick ner till golfängarna där det inte hände så där jättemycket, det mesta av folket hade tydligen tackat för sig så det stod mest tomma hoppborgar, karuseller och berg- och dalbanor där. Lite ströfolk och musik i bakrunden. Det var underbart att vandra ute iallafall, jag tycker vad jag vill om när det är alldeles för varmt, men sommarkvällar är nog det bästa vädret som finns. Kan vi inte ha det så året runt?









1 kommentar:

  1. Fina fina ni! Så underbart det låter!
    (och jag älskar sista bilden!)

    SvaraRadera