måndag 30 maj 2011

Min.

Christoffer klagar rätt så ofta på mig att jag lägger upp för få bilder på bloggen, som han vill titta på medan han jobbar och/eller lägga in på sin iphone. Teknikens under. Jag har aldrig velat ha för många bilder här, även om det är svårt ibland. Mer än svårt, och egentligen blir det nog rätt många ändå. Men det är också väldigt svårt att välja ut EN bild då och då, när jag ofta tar hundratals, på världens finaste motiv. Tittade igenom senaste mappen och smälte ihop till en liten pöl på golvet. Så här har du, älskling, här har du några bilder på vårt hjärta. Vi ses ikväll. Puss!







1 kommentar:

  1. Vilka fina bilder, nu måste ju C vara nöjd! Niklas gillar att läsa min blogg när han är borta så han får se lite bilder på sina favorittjejer, också skickar jag "Dagens Elly" till honom varje dag.

    Jo, det är ett smultronmärke. En dag var det bara där och jag tycker att det är så fint att jag inte vill att det ska försvinna.

    SvaraRadera