torsdag 10 juli 2014

Just det!

Hej bloggen! Min syster lämnade nyss en fin kommentar att jag borde skriva något här och det borde jag ju. Sen senast har vi först och främst flyttat, till världens mysigaste trerummare i ett låghus med sol på balkongerna hela dagarna, därav skulle ni förstå varför hela jag är en enda stor fräken. Jag har fyllt tjugofyra år och vi har semester alla tre, vilket betyder poolhäng och spring i gräset och glassätande utan gränser. Och en jag som på riktigt börjar fundera på om det är fysiskt möjligt att smälta bort. Oh my gud, det är så varmt. Jag kommer på mig själv med att längta till hösten men sätter snabbt stopp för dessa vansinnestankar, men undrar ändå lite i smyg varför det måste överstiga tjugofem grader. Jag klarar liksom inte det, känner mig som en blöt fläck som varken orkar äta eller sova, utan står och stirrar in i kylskåpet i tid och otid enbart för att svalka av mig.

Men nog om det. Jag ska försöka skriva mer här, men det är förbaskat svårt när instagram är ett så mycket enklare verktyg för att hålla kontakt med folk. Läser någon ens den här bloggen längre? Ja, mer än du då Susanne. Puss på dig!

2 kommentarer: