söndag 9 mars 2014

Nej, jag är inte död.

Oj, hörrni. En sån här lång paus från bloggen har jag nog inte haft någongång tror jag. Jag har mest så mycket i huvudet och planer och funderingar och fan och hans moster så jag känner inte att jag haft så mycket att dela med mig av. Inget är ju genomfört ännu. Jag försöker klura ut vad vi ska hitta på i sommar, för den väntar runt hörnet, det går alltid så mycket fortare än man tänkt sig. Vi letar lägenhet, det går varken framåt eller bakåt. Jag har bokat tid för tatuering. Ska bli löneansvarig på jobbet. Ungefär hundra födelsedagar ska avverkas fram till augusti. Och som jag längtar till sommaren! Det är en på-nytt-födelse för mig varje år, när allt slår i blom och DOFTERNA. Det är nog det jag gillar bäst med sommaren. Inte så mycket stekande och bad, utan alla promenadstråk och en känsla av att kunna insupa naturen på ett sätt som inte riktigt går dom andra årstiderna.

Så, det var väl ungefär det. Jag har inte så mycket att skriva just nu. Förut skrev jag om allt, varenda liten tanke, och kände att grubblerierna lättade lite då. Det är inte riktigt så längre, jag har inte samma behov av det. Så ni får ha överséende, att det kanske blir lite tyst här nu ett tag framöver, eller till imorgon när bloggpeppen helt plötsligt infaller sig. Eller något. Puss.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar