torsdag 19 december 2013

Mysigheter.

Jag har fått en infektion i ett av operationssåren på foten. Det har med andra ord varit ett himla flängande till vårdcentralen senaste dagarna, det är jag och pensionärerna minsann. Sköterskan rengör så gott hon kan och jag äter antibiotika så gott jag kan. Idag gick jag även därifrån influensavaccinerad, det kan nog vara lika bra när jag ändå tillhör en riskgrupp. På måndag ska jag tillbaka igen för att få svar på sårodlingarna samt ta bort lite död vävnad - ungefär så mysigt som det låter. High five livet!
 
Nu är i alla fall alla julklappar inhandlade, och julkorten är postade. Granen har inte fällt många barr (madeleine&christoffer - julgransexperterna) och nu ska vi bara försöka hålla oss friska i några dagar till så att vi får en mysig jul. Igår var jag på julbord med jobbet och imorgon jobbar jag sista dagen innan lite välbehövlig ledighet. Eller ja, så ledigt det kan bli med en 3-åring. Sen är det '14. Herregud. Fyller mitt barn fyra nästa år? Hur gick det till?


1 kommentar:

  1. Stackars liten Mazin! När jag hade slang njuren var det jag och pensionärerna också : )

    SvaraRadera